Gyermekfogászat

Legfontosabb feladata a fogorvostól való félelem elkerülése és a megelőzés!

Erre nyújt lehetőséget rendelőnk, ahol jól képzett szakemberek foglalkoznak a gyermekekkel!

Fogászati kezeléseink gyerekeknek:

Fogorvoshoz való szoktatás

Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekek életükben először na akut fogfájással menjenek a fogorvoshoz!Ilyenkor sajnos előfordul, hogy rossz élményük marad a fájdalom és stressz miatt, még akkor is ha maga a kezelés nem jár fájdalommal.Ezt szeretnénk elkerülni, és lehetőséget biztosítani a rendelő és a műszerek, gépek megismertetésére, hogy amikor jön a kis páciens kezelésre, vagy kontrollra, már ne féljen. Ez egész életükben kihathat a fogorvosi kezeléseikre.

Helyes fogápolás tanítása

Sajnos sokszor azt tapasztaljuk, hogy a gyerekek nem tudnak jól fogat mosni! Ebben tudunk mi szakszerűen segíteni, megtanítjuk a helyes fogápolásra.

Fluorid bevitele a fogzománcba

Fluorid bevitele a fogzománcba, amely azt megerősítve véd a fogszuvasodástól.Erre a célra kétféle kezelési módszert alkalmazunk:

1. iontoforézises kezelés félévente két alkalommal. Ilyenkor az iontoforézis révén a fluorid könyebben diffundál be a fogszövetbe. Ezt a kezelést általában 6-7 éves kórtól ajánljuk.
2. fluorid lakk alkalmazása havonta. Ezt a kezelést már egész piciknek is ajánljuk a tejfogak szuvasodásának megállítására. Különösen a frontfogak, vagyis az elülső fogak az un. cirkuláris cariesének kezelésére ajánlott, amikor a szuvasodás körbefut a fogon és gyakorlatilag nem tömhető.

-Barázdazárás a fogakban lévő barázdák fényre-kötő anyaggal való lezárása, amely megakadályozza az ezek mélyéről kiinduló fogszuvasodás kialakulását. Alkalmazható a tej és maradó őrlő és premoláris fogakban egyaránt.

– Fogváltás nyomonkövetése, korai fogszabályozó kezelések, rosszszokásokról való leszoktatás (ujjszopás, cumizás) segítése (lásd fogszabályozás)

-Konzerváló, fogmegtartó kezelések: tejfogtömés fogszínű esztétikusanyaggal-szükség esetén tejfog gyökérkezelése és gyökértömése

-Baleset miatt sérült fogak ellátása letört fog felépítése, sínezése.

LED lámpás fogfehérítés

Led lámpás fogfehérítés, amely mindössze 3X15=45 percet igényel, és fájdalommentes! Az eljárást kétféle anyaggal vagy 6 %-os hidrogénperoxiddal, vagy Na-percarbonáttal végezzük egy ülésben 45 perc alatt. Ezen anyagokat háromszor visszük…